طراحی سربرگ اصفهان  

_

به کاغذهایی که در مکاتبات رسمی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند، سربرگ می گویند. طراحی سربرگ اصفهان برای همه کسب و کارها لازم و ضروری است. در طراحی سربرگ معمولا لوگو، تاریخ و شماره نامه در بالای صفحه سمت چپ قرار می گیرد و همچنین آدرس و مشخصات اداره و یا شرکت در پایین سربرگ درج می شود. البته می توان بنا بر درخواست کارفرما سربرگ را به صورت اختصاصی با طرح سفارشی نیز طراحی کرد. معمولا آدرس شبکه های اجتماعی نیز در سربرگ درج می شود تا افراد بیشتری بتوانند با برند و کسب و کار شما آشنا شوند. می توانید طراحی سربرگ در اصفهان را به تیم وبانو بسپارید.

طراحی سربرگ اصفهان
_

اطلاعات سربرگ

نام سازمان

نام سازمان

شماره ثبت

لوگو

لوگو

ایمیل

ایمیل

آدرس

آدرس

اطلاعات تماس

تماس
طراحی سربرگ پزشکان اصفهان

طراحی سربرگ پزشکان در اصفهان

_

همه پزشکان به سربرگ نیاز دارند. به عنوان مثال اگر پزشکی بخواهد با پزشک دیگری مکاتبه داشته باشد باید در کاغذی که دارای سربرگ است بنویسد. همچنین علاوه بر آن پزشکان می توانند از سربرگ برای نوشتن نسخه داروی بیمار استفاده کنند. سربرگ ها به صورت الکترونیکی نیز طراحی می شوند و پزشکان می توانند از سربرگ های الکترونیکی نیز برای نوشتن نسخه استفاده کنند.

طراحی سربرگ شرکت در اصفهان  

_

سربرگ شرکت، نشان دهنده هویت شرکت است. همه شرکت ها می توانند سربرگ اختصاصی برای خود طراحی کنند. با این وجود بسیاری از شرکت ها به استفاده از سربرگ های آماده روی آورده اند اما طراحی سربرگ اختصاصی شرکت می تواند باعث جلب اعتماد مشتری شود.

سربرگ شرکت ها را باید تا حد امکان ساده طراحی کرد تا مخاطب بتواند ارتباط بهتری با آن برقرار کند. همچنین سایز استاندارد این سربرگ ها A4 و A5 است.

طراحی سربرگ شرکت اصفهان
طراحی سربرگ اداری اصفهان

طراحی سربرگ اداری در اصفهان

_

ادارات برای مکاتبات خود به سربرگ نیاز دارند. سربرگ های ادارای باید دارای لوگو، نام سازمان، اطلاعات تماس، آدرس، آدرس شبکه های اجتماعی و… باشند.

نکات مهم در طراحی سربرگ

_

1) انتخاب بهترین نوع کاغذ

از آنجایی که سربرگ ها برای هر شرکت و اداره ای مهم می باشند و حفظ اعتبار یک شرکت را به همراه دارند باید از بهترین کاغذها برای آن ها استفاده کرد. همچنین باید کاغذهایی که دارای ضخامت استاندارد می باشند را برای سربرگ انتخاب کنید.

2) رنگ مناسب برای سربرگ

یکی از مهمترین مواردی که شرکت ها و ادارات باید مدنظر قرار دهند، رنگ ست اداری و رنگ سربرگ می باشد. انتخاب رنگ مناسب بر اساس حوزه فعالیت باعث افزایش اعتبار شرکت می شود.

3) اندازه مناسب سربرگ

اندازه سربرگ یکی دیگر از نکاتی است که در طراحی سربرگ باید مدنظر قرار گیرد. اندازه استاندارد سربرگ های ادارای A4 و A5 است.

4) استفاده از لوگو در سربرگ

لوگو اصلی برند را باید در سربرگ قرار دهید تا افراد مختلف با دیدن لوگو به این موضوع پی ببرند که سربرگ برای برند شما است.

4) استفاده از فونت مناسب در سربرگ

از فونت های خوانا و مناسب برای متن سربرگ استفاده کنید. نوع و اندازه فونت باعث خوانایی بهتر متن سربرگ می شود.

قیمت طراحی سربرگ اصفهان  

_

قیمت طراحی سربرگ در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

·       نوع طراحی سربرگ: برای سربرگ می توانید از طرح های اختصاصی و یا طرح های آماده استفاده کنید. مسلما سربرگ های آماده قیمت کمتری نسبت به سربرگ هایی دارند که به صورت اختصاصی طراحی می شوند.

·       چاپ: نوع کاغذ، نوع چاپ، جنس کاغذ، تعداد چاپ و جنس کاغذها از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سربرگ هستند.

·       یک رو یا دو رو: امروزه بیشتر ادارات سربرگ را به صورت دو رو سفارش می دهند و پشت سربرگ اطلاعاتی از قبیل آدرس شبکه های اجتماعی را درج می کنند.

قیمت سربرگ در اصفهان
سفارش طراحی سربرگ اصفهان

سفارش طراحی سربرگ در اصفهان

_

سربرگ ها جزء مهمی از ست ادارای بشمار می روند و اهمیت بسزایی در بازاریابی دارند. به همین منظور تمامی ادارات و سازمان ها باید سربرگ اختصاصی برای خود طراحی کنند. سفارش طراحی سربرگ در اصفهان در وبانو امکان پذیر است. جهت سفارش طراحی سربرگ در وبانو با مشاوران ما در تماس باشید.

چرا طراحی سربرگ در اصفهان را به وبانو بسپاریم؟

_

·       طراحی اختصاصی سربرگ

·       طراحی سربرگ متناسب با زمینه فعالیت شما

·       طراحی سربرگ به صورت ساده و در عین حال جذاب

·       استفاده از تصاویر معنی دار و متناسب با زمینه فعالیت شما

·       انتخاب بهترین نوع کاغذ و چاپ کاغذ

·       ارائه مشاوره در جهت طراحی بهترین سربرگ برای شما

·       قیمت منصفانه

طراحی سربرگ وبانو

معرفی خدمات وبانو

_