طراحی کارت ویزیت اصفهان

_

امروزه اهمیت کارت ویزیت بر کمتر کسی پوشیده است و هر شخصی در هر کسب و کاری برای خود یک کارت ویزیت اختصاصی طراحی می کند و اطلاعات مختصری از کسب و کار و برند خود را در کارت ویزیت می نویسد. در واقع شما با داشتن کارت ویزیت می توانید هویت برند خود را در عرض چند ثانیه به مخاطب نشان دهید. طراحی کارت ویزیت اصفهان را می توانید به شرکت وبانو بسپارید. وبانو حرفه ای ترین کارت ویزیت ها را برای شما عزیزان طراحی می کند.

طراحی کارت ویزیت اصفهان
طراحی کارت ویزیت اصفهان
اهمیت طراحی کارت ویزیت اصفهان
اهمیت طراحی کارت ویزیت اصفهان

اهمیت طراحی کارت ویزیت اصفهان

_

یکی از قدیمی ترین و رایج ترین کارهایی که کسب و کارها برای معرفی خود بکار می گیرند، کارت ویزیت است. در واقع طراحی یک کارت ویزیت زیبا و با کیفیت می تواند تاثیر بسزایی در معرفی شما به افراد مختلف داشته باشد. با استفاده از کارت ویزیت می توانید راه های ارتباطی خود را به مخاطبان خود اعلام کنید. همچنین وبانو در طراحی کارت ویزیت اصفهان، امکان اسکن QR code را نیز برای شما فراهم کرده که مخاطبان با اسکن کردن بتوانند به وبسایت شما نیز دسترسی داشته باشند. با طراحی کارت ویزیت می توانید وجه تمایزی بین خود و رقبا قائل شوید.

1) کارت ویزیت سلفون مات و براق

کارت ویزیت هایی از جنس کاغذ گلاسه 300 گرمی با روکش سلفون

کارت ویزیت سلفون مات و براق

2) کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیتی با کاغذ گلاسه 300 گرمی با روکش لمینت

کارت ویزیت لمینت

3) کارت ویزیت کتان

کارت ویزیتی با کاغذ کتان (نوعی کاغذ راه راه و بافت دار) 300 گرمی

کارت ویزیت کتان

4) کارت ویزیت مغز رنگی

لایه بالایی و پایینی از کاغذ گلاسه و لایه میانی از مقوای رنگی ضخیم 

کارت ویزیت مغز رنگی

5) کارت ویزیت کرافت

از کاغذی کرم رنگ با ظاهری خاص و منحصر بفرد 

کارت ویزیت کرافت

6) کارت ویزیت گلاسه

کاغذی صیقلی، براق و ارزان که دارای طرح و جلوه منحصر بفرد

کارت ویزیت گلاسه

نمونه کارهای طراحی کارت ویزیت وبانو

_

نکات طراحی کارت ویزیت اصفهان

_

کارت ویزیت نقش بسزایی در آینده کاری شما دارد. به همین منظور باید در طراحی آن نکاتی را در نظر بگیرید. کارت ویزیت باید به صورت اختصاصی و حرفه ای طراحی شود. اولین نکته ای که در طراحی کارت ویزیت اصفهان باید مدنظر قرار داد، سادگی کارت ویزیت است. کارت ویزیت باید در عین سادگی بتواند به نیازهای مخاطب نیز پاسخ دهد. رنگ کارت ویزیت از دیگر نکات حائز اهمیت در طراحی این کارت است که باید به صورت هوشمندانه انتخاب شود به گونه ای که برای مخاطب جذاب و جالب بنظر برسد. فونت و سایز متن را به گونه ای انتخاب کنید که مخاطب به راحتی بتواند موارد درج شده بر روی کارت را بخواند.

نکات طراحی کارت ویزیت اصفهان

چه اطلاعاتی بر روی کارت ویزیت درج می شود؟

_

• لوگو

درج لوگو بر روی کارت ویزت لازم و ضروری است زیرا باعث افزایش اعتبار و ماندگاری برند و کسب و کار شما در ذهن مخاطب می شود. به همین منظور از طراحی لوگو برای برند خود غافل نشوید که حتی در کارت ویزیت نیز به آن نیاز دارید.

• اطلاعات و مشخصات

برای کارت ویزیت های شخصی لازم است نام و نام خانوادگی و عنوان کاری در کارت ویزیت ذکر شود. شرکت ها نیز باید نام شرکت، نوع فعالیت، خدمات و یا محصولات خود را در کارت ویزیت به صورت کامل و مختصر ذکر کنند.

• اطلاعات تماس

اطلاعات تماس در کارت ویزیت شامل آدرس محل کسب و کار، آدرس سوشال مدیا و آدرس وبسایت می باشد.

• طراحی گرافیک

طراحی گرافیکی که برای کارت ویزیت در نظر گرفته می شود باید متناسب با فعالیت برند و کسب و کار انتخاب گردد تا بتواند به خوبی ماهیت برند را به مخاطب نشان دهد.

کارت ویزیت تبلیغاتی اصفهان

کارت ویزیت تبلیغاتی اصفهان

_

استفاده از کارت ویزیت توسط کسب و کارهای مختلف نقش بسزایی در روند پیشرفت آنها دارد. زیرا کسب و کارها می توانند اطلاعات خود اعم از نام برند، شماره تماس، آدرس، ایمیل و… را بر روی کارت ویزیت چاپ کنند تا افراد مختلف بتوانند با آنها آشنا و در ارتباط باشند. یکی از مهمترین وظایف کارت ویزیت، اطلاع رسانی است.

پس از طراحی کارت ویزیت تبلیغاتی اصفهان نوبت به چاپ این کارت می رسد. در وبانو علاوه بر طراحی کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت با کیفیت بالا نیز انجام می شود.

چاپ فوری کارت ویزیت در اصفهان

_

بعضی از کسب و کارها به دلایلی همچون حضور در نمایشگاه ها، حضور در یک رویداد و یا جشنواره خاص، تغییر اطلاعات برند، حضور در یک جلسه مهم کاری و یا شرکت در یک سمینار به چاپ فوری کارت ویزیت در اصفهان نیاز دارند. از طرفی چاپ افست کارت ویزیت در تیراژهای زیاد انجام می شود. بنابراین برای چاپ فوری کارت ویزیت اصفهان باید به سراغ چاپ دیجیتال برویم. تیم وبانو با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی این امکان را فراهم کرده که بتوانید کارت ویزیت با کیفیت را به صورت فوری و در یک روز تحویل بگیرید.

چاپ فوری کارت ویزیت در اصفهان

چرا طراحی و چاپ کارت ویزیت در اصفهان را به وبانو بسپاریم؟

_

طراحی و چاپ کارت ویزیت اصفهان را باید به یک تیم حرفه ای بسپارید تا بتوانند به راحتی ماهیت برند شما را طراحی و ثبت کنند. شرکت وبانو با سال ها سابقه در زمینه رشد و ارتقاء کسب و کارها در کنار شماست تا یک کارت ویزیت حرفه ای برای شما طراحی و چاپ کند. همچنین از فاکتورهای مهمی که وبانو را از سایر شرکت ها در این زمینه متمایز می کند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  •     دارای تنوع زیاد کارت ویزیت
  •     ارائه طرح های اختصاصی متناسب با برند و کسب و کار شما
  •     درج اطلاعات مدنظر شما با بهترین فونت
  •     استفاده از رنگ سازمانی در کارت ویزیت
  •     استفاده از عکس ها و تصاویر واقعی و مرتبط با برند و کسب و کار شما
  •     ارائه مشاوره در جهت طراحی بهترین کارت ویزیت
  •     قیمت منصفانه
قیمت طراحی کارت ویزیت اصفهان

قیمت طراحی کارت ویزیت اصفهان

_

قیمت طراحی کارت ویزیت اصفهان با توجه به عواملی همچون اندازه و ابعاد کارت، نوع کاغذی که در تهیه کارت مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی کارت و چاپ کارت تعیین می شود. با این اوصاف نمی توان قیمت پایه و دقیقی را برای کارت ویزیت اصفهان مشخص است. به منظور اطلاع از قیمت انواع کارت ویزیت اصفهان با مشاوران وبانو در تماس باشید.

سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت اصفهان

_

با توجه به اینکه شرکت های زیادی در اصفهان به طراحی و چاپ کارت ویزیت می پردازند باید یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید تا بتوانید هوشمندانه عمل کنید. با توجه به مواردی که در این صفحه بیان کرده ایم، شرکت وبانو در اصفهان انتخاب خوبی برای طراحی و چاپ کارت ویزیت است و می توانید کارت ویزیت مورد نیاز خود را به آن سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران وبانو در تماس باشید.

سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت اصفهان

معرفی خدمات وبانو

_