طراحی سایت اصفهان

_

اگر صاحب کسب و کاری در اصفهان هستید، پیشنهاد میکنیم یک سایت اختصاصی برای خود راه اندازی کنید. طراحی سایت اصفهان برای کسب و کار شما این امکان را فراهم می کند که به صورت اینترنتی و در سایت نیز بتوانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان و مخاطبان هدف خود ارائه دهید و افراد بیشتری با کسب و کار و برند شما آشنا شوند.

اگر به دنبال شرکتی برای طراحی سایت در اصفهان هستید، شرکت وبانو می تواند به شما کمک کند و یک سایت اختصاصی و حرفه ای برای شما طراحی نماید.

1) برگزاری جلسات حضوری و یا غیر حضوری با کارفرما

قبل از طراحی سایت، وبانو باید با انتظارات و سلایق شما آشنا شود تا بتواند با استفاده از اطلاعات برندینگ شما بهترین سایت را طراحی کند. در واقع در جلسه ای که به صورت حضوری و یا غیر حضوری با کارفرما برگزار می شود، ما با دید شما نسبت به سایت و کسب و کارتان آشنا می شویم و می توانیم مشاوره های لازم در این زمینه را نیز به صورت رایگان به شما ارائه دهیم.

2) نیاز سنجی 

در مرحله دوم پس از آشنایی با انتظارات و سلایق شما، وبانو نیازهای کسب و کار شما را شناسایی می کند. به همین منظور در رابطه با کسب و کار شما اطلاعاتی به دست می آوریم و به کمک آن اطلاعات می توانیم بهترین تصمیم را برای طراحی سایت بگیریم.

3) تحلیل رقبا

یکی از موارد مهم در طراحی سایت، تحلیل رقبا می باشد. با تحلیل رقبا می توان نقاط ضعف و قوت کسب و کار شما را شناسایی کرد و متوجه شد که رقبا در چه قسمت هایی خوش درخشیده اند و چه در قسمت هایی نتوانسته اند خوب عمل کنند. تحلیل رقبا سبب می شود که سایت شما به صورت کار آمد و بهینه طراحی شود.

4) طراحی اولیه

پس از بررسی نیازها و تحلیل رقبا طرح اولیه یا همان اتودهای اولیه را برای شما پیاده سازی می کنیم و از شما می خواهیم که قسمت های مختلف را به صورت کامل بررسی کنید و نظرات خود را بیان کنید. بیان نظرات در این مرحله به ما کمک می کند که بهتر بتوانیم طرح اصلی را برای شما پیاده سازی کنیم.

5) طراحی نهایی 

پس از بررسی طرح اولیه توسط کارفرما، وارد مرحله طراحی نهایی سایت می شویم. در این مرحله تمامی جزئیات و مواردی که کارفرما در رابطه با طرح اولیه بیان کرده است پیاده سازی می شود و طراحی نهایی صورت می گیرد.

6) تایید کارفرما

زمانی که طراحی نهایی برای قسمت های مختلف سایت انجام شد، از کارفرما خواسته می شود که بخش های مختلف سایت را به صورت دقیق و کامل بررسی کند و نظر خود را در رابطه با طرح نهایی بیان نماید. چنانچه هر قسمتی از سایت مورد تایید کارفرما نباشد، همان قسمت ادیت زده می شود و تایید نهایی کافرما دریافت می گردد.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

_

اگر در زمینه فروش و ارائه محصول و یا خدمات خاصی فعالیت می کنید باید بگوییم که فروش اینترنتی می تواند به رشد و ارتقا کسب و کار شما کمک کند. در واقع با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. در سایت فروشگاهی امکان خرید محصول به صورت اینترنتی و پرداخت امن اینترنتی وجود دارد و مشتری به راحتی می تواند محصول مورد نیاز خود را از طریق سایت سفارش دهد.

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

_

مهم نیست که صاحب یک شرکت بزرگ هستید یا یک شرکت کوچک و تازه تاسیس. طراحی سایت شرکتی این امکان را برای شما فراهم می کند که محصول و یا خدمات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. توجه داشته باشید که در سایت شرکتی امکان فروش محصول و یا خدمات وجود ندارد و تنها می توانید محصولات و خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنید. این نوع سایت برای کسب و کارهایی همچون وکلا، کارخانجات، آتلیه های عکاسی، شرکت های صنعتی، موسسات آموزشی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سایت خبری در اصفهان

_

همانطور که از نام این نوع سایت مشخص است برای درج اخبار در زمینه های مختلف استفاده می شود. طراحی سایت خبری به موسسات فرهنگی، پایگاه های خبری، هیئات مذهبی، آموزشگاه ها، همایش ها و… این امکان را می دهد که محتوا و اخبار خود را در معرض دید مخاطب قرار دهند.

تیم وبانو چه امکاناتی در زمینه طراحی سایت اصفهان ارائه می دهد؟

_

سوالات متداول طراحی سایت اصفهان

_

تیم وبانو یکسال پشتیبانی رایگان به شما ارائه می دهد. پس از پایان یکسال، در صورت تمایل می توانید قرارداد پشتیبانی از سایت را تمدید کنید.

بله، فروش و ارائه خدمات مربوط به هاست، دامنه و قالب سایت در وبانو امکان پذیر است.

حداقل زمان لازم برای طراحی سایت، 10 روز می باشد. زمان دقیق طراحی سایت پس از بررسی قابلیت ها و امکاناتی که قصد دارید برای سایت پیاده سازی شود تعیین می گردد.

بله، وبانو برای سایت شما نماد الکترونیکی (اینماد) می گیرد.

بله، امکان طراحی سایت چند زبانه در وبانو وجود دارد.

بله، تمامی اطلاعات و آموزش های لازم در این زمینه به کارفرما داده می شود.

بله، در وبانو برای شما محتواهای یونیک، اختصاصی و مطابق با اصول سئو نیز نوشته می شود.

بله، تمامی خدمات سئو، امنیت و سرعت سایت به صورت حرفه ای توسط وبانو انجام می شود.

معرفی خدمات وبانو

_