طراحی سایت املاک

_

طراحی سایت املاک فرصت خوبی در اختیار این کسب و کار  قرار داده  که بتواند به خرید و فروش خود رونق ببخشد. امروزه بسیاری از املاک ها و بنگاه های خرید و فروش ملک اقدام به طراحی وبسایت املاک اختصاصی برای خود کرده اند. وبانو به شما کمک می کند که برای املاک و یا بنگاه خود بتوانید سایت طراحی کنید و به رشد فوق العاده ای در کسب و کار خود برسید.

اهمیت طراحی سایت املاک

_

امروزه یافتن خانه و ملک مدنظر به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده و هزینه و وقت زیادی از آنها می گیرد. به همین منظور تمامی املاک ها می توانند برای خود یک سایت املاکی اختصاصی طراحی کنند. طراحی سایت املاک به صاحبان این کسب و کار کمک می کند که بتوانند به راحتی فایل هایی از ملک هایی که در دست دارند را در سایت املاک بارگذاری کنند تا مشتریان بتوانند از میان این فایل ها گزینه مدنظر را انتخاب نمایند. به طور کلی طراحی سایت املاک گزینه ای هوشمندانه به منظور رشد و بهبود کسب و کار شما می باشد.

_

تیم وبانو چه امکاناتی در زمینه طراحی سایت املاک ارائه می دهد؟

_

ویژگی های طراحی سایت املاک

مقایسه ملک های مختلف

 

طراحی سایت املاک، این امکان را به مشتری می دهد که بتواند ملک های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و انتخاب مناسب تری داشته باشد.

گروه بندی املاک (خرید، فروش، رهن و اجاره)

با طراحی سایت املاک، می توانید املاک را در دسته بندی های مجزا خرید، فروش، رهن و اجاره قرار دهید.

اتصال به درگاه پرداخت امن اینترنتی

 

با اتصال سایت املاک، به درگاه های پرداخت امن اینترنتی این امکان را برای مشتری فراهم می کنید که بتواند پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهد.

اضافه کردن ملک جدید

طراحی سایت املاک، این امکان را به مشتری می دهد که بتواند ملک های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و انتخاب مناسب تری داشته باشد.

ثبت اطلاعات ملک

تمامی اطلاعات مربوط به ملک اعم از متراژ، قیمت، امکانات و... را می توانید در سایت املاک ثبت کنید.

امکان جستجوی پیشرفته

 

مشتری می تواند بر اساس بودجه، متراژ، منطقه و... ملک مورد نظر خود را در سایت املاک جستجو کند.

چگونه می توانیم یک سایت املاک داشته باشیم؟

_

خرید، فروش، اجاره و رهن ملک یکی از کسب و کارهایی می باشد که با راه اندازی یک سایت اختصاصی برای آن می توان این امکان را برای مشتریان فراهم کرد که به صورت اینترنتی و آنلاین ملک مدنظر خود را جستجو کنند. در این زمینه تیم وبانو به شما کمک می کند. با سفارش طراحی سایت املاک به تیم وبانو در جهت رشد کسب و کار خود قدم بردارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پکیج های پیشنهادی و قیمت طراحی سایت املاک با مشاوران تیم وبانو در تماس باشید.

برای طراحی سایت املاک به چه چیزهایی نیاز داریم؟

_
  • دامنه: اولین قدم برای طراحی سایت املاک، انتخاب یک دامنه مناسب می باشد. این دامنه شامل آدرس اختصاصی سایت شماست.
  • هاست: به منظور ذخیره و وارد کردن اطلاعات سایت املاک به هاست نیاز دارید. برای خرید هاست کلیک کنید.
  • قالب: قالب شامل دکوراسیون سایت شما می شود. برای مشاهده قالب سایت املاک کلیک کنید.

هزینه طراحی سایت املاک توسط وبانو

_

هزینه طراحی سایت املاک به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین قابلیت هایی که برای سایت املاک در نظر گرفته می شود نیز بر روی هزینه نهایی سایت تاثیر گذار است. به منظور اطلاع دقیق از هزینه سایت املاک می توانید با مشاوران وبانو در ارتباط باشید و یا به قسمت ثبت سفارش طراحی سایت مراجعه و با وارد کردن امکانات مورد نیاز، از هزینه طراحی سایت املاک مطلع شوید.

سوالات متداول طراحی سایت املاک

_

تیم وبانو یکسال پشتیبانی رایگان به شما ارائه می دهد. پس از پایان یکسال نیز در صورت تمایل می توانید قرار داد را تمدید کنید.

بله، تمامی این خدمات را وبانو به شما ارائه می دهد.

حداقل مدت زمان لازم به منظور طراحی سایت املاک 10 روز می باشد. زمان دقیق پس از بررسی قابلیت ها و امکانات سایت اعلام می گردد.

بله، امکان چند زبانه کردن سایت املاک توسط تیم وبانو وجود دارد.

بله، تمامی اطلاعات و آموزش های لازم در این زمینه به شما داده می شود.

بله، به منظور دریافت رتبه یک گوگل برای سایت شما تولید محتواهای یونیک و مطابق با اصول سئو انجام می شود.

بله، وبانو تمامی این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد.

_

سایر خدمات تیم وبانو