طراحی سایت رستوران و کافه 

_

ارائه خدمات آنلاین برای رستوران ها، کافه ها، کافی شاپ ها و کترینگ ها یکی از موثر ترین راه ها به منظور توسعه این کسب و کارها می باشد. طراحی سایت رستوران و کافه این امکان را برای مشتری فراهم می کند که به راحتی بتواند تصاویر انواع غذاها به همراه قیمت و توضیحات را مشاهده و خریداری کند. بانو به شما در راه اندازی و طراحی سایت رستوران و کافه کمک می کند.

اهمیت طراحی سایت رستوران و کافه

_

امروزه بیشتر افراد وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری به رستوران یا کافه برای دریافت غذا و یا خوراکی مورد نیاز خود را ندارند. به همین منظور با طراحی سایت رستوران و کافه می توان این امکان را در اختیار آنها قرار داد که به صورت اینترنتی غذا را سفارش دهند و در مکان مورد نظر آن را دریافت کنند. طراحی سایت رستوران و کافه همچنین از این نظر نیز اهمیت دارد که افراد بیشتری در سراسر شهر می توانند با رستوران یا کافه شما آشنا شوند و از خدمات شما استفاده کنند.

_

تیم وبانو چه امکاناتی در زمینه طراحی سایت رستوران و کافه ارائه می دهد؟

_

امکانات و قابلیت های سایت رستوران و کافه

معرفی شعبه های رستوران یا کافه

 

رزرو غذا به صورت آنلاین

امکان اتصال به درگاه پرداخت امن اینترنتی

امکان مشاهده تصاویر و قیمت محصولات

 

امکان رزرو میز به صورت آنلاین

مشاهده منو به صورت آنلاین

 

ارائه پیشنهاد بر اساس جستجو کاربران

 

ثبت آدرس و مشخصات رستوران و کافه

مطالعه نظرات مشتریان 

امکان مشاهده مجوزهای رستوران و کافه 

برای طراحی سایت رستوران و کافه به چه چیزهایی نیاز داریم؟

_

برای طراحی سایت رستوران و کافه به موارد زیر نیاز دارید. در واقع این موارد پیش نیازهای طراحی سایت می باشند.

  •  دامنه: نام رستوران و یا کافه شما باید به عنوان دامنه که همان آدرس اختصاصی سایت است ثبت شود.
  • هاست: تمامی اطلاعات رستوران و کافه در فضایی به نام هاست ذخیره می شود. هاست مورد نیاز سایت را از وبانو می توانید خریداری کنید.
  • قالب: دکوراسیون سایت رستوران و کافه را قالب سایت می گویند.

طراحی سایت کافی شاپ

_

منو کافی شاپ تنوع زیادی دارد. با طراحی سایت کافی شاپ می توان این منو را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داد تا با مشاهده آن بتوانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند. همچنین از نقاط مثبت طراحی سایت کافی شاپ می توان به در نظر گرفتن امکاناتی همچون درج تصاویر، توضیحات و قیمت محصولات منو اشاره کرد که مشتری با این اوصاف انتخاب بهتری خواهد داشت. مشتریان هم به صورت اینترنتی می توانند محصول خود را سفارش و با پیک در محل مورد نیاز دریافت کنند و یا در محل کافی شاپ با مراجعه به سایت و مشاهده منو، محصول مورد نیاز را سفارش و در محل کافی شاپ دریافت کنند.

هزینه طراحی سایت رستوران و کافه

_

هزینه طراحی سایت رستوران و کافه با توجه به عواملی همچون امکانات و قابلیت های سایت مشخص می شود. در واقع به منظور اطلاع از هزینه طراحی سایت رستوران و کافه می توانید به بخش ثبت سفارش طراحی سایت وبانو مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایید و یا با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران وبانو پکیج های پیشنهادی برای طراحی سایت رستوران و کافه را به شما معرفی می کنند.

طراحی اپلیکیشن رستوران و کافه

_

داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای رستوران و کافه در کنار سایت رستوران و کافه ضروری می باشد. با استفاده از اپلیکیشن موبایل رستوران و کافه، مشتریان می توانند در هر مکان و و هر زمان از خدمات رستوران و کافه همچون رزرو غذا، رزرو میز، مشاهده منو و… بهره مند شوند. بنابراین با این اوصاف طراحی اپلیکیشن رستوران و کافه نیز می تواند به رشد و ارتقا کسب و کار شما کمک کند.

سوالات متداول طراحی سایت رستوران و کافه

_

تیم وبانو یکسال پشتیبانی رایگان به شما ارائه می دهد. پس از پایان یکسال نیز در صورت تمایل می توانید قرار داد را تمدید کنید.

بله، تمامی این خدمات را وبانو به شما ارائه می دهد.

حداقل مدت زمان لازم به منظور طراحی سایت رستوران و کافه 10 روز می باشد. زمان دقیق پس از بررسی قابلیت ها و امکانات سایت اعلام می گردد.

بله، امکان چند زبانه کردن سایت رستوران و کافه توسط تیم وبانو وجود دارد.

بله، تمامی اطلاعات و آموزش های لازم در این زمینه به شما داده می شود.

بله، به منظور دریافت رتبه یک گوگل برای سایت شما تولید محتواهای یونیک و مطابق با اصول سئو انجام می شود.

بله، وبانو تمامی این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد.

_

سایر خدمات تیم وبانو