طراحی سایت هتل

_

امروزه بیشتر افراد خدماتی همچون رزرو هتل را به صورت اینترنتی انجام می دهند. به همین منظور داشتن یک سایت هتل یکی از موارد مهم برای هتل ها می باشد. در سایت هتل، افراد مختلف می توانند از خدمات هتل همچون رزرو اتاق، رزرو غذا و حتی خرید بلیط استفاده کنند. برای سایت هتل علاوه بر رزرو، امکانات و قابلیت های دیگری همچون معرفی جاذبه های گردشگری و معرفی تورهای داخلی و خارجی را نیز می توان در نظر گرفت.

با طراحی سایت هتل علاوه بر رشد و ارتقا کسب و کار خود می توانید اعتبار و اعتماد مشتریان نسبت به هتل را نیز جلب کنید. از همه مهمتر با داشتن یک سایت هتل می توانید یک قدم جلوتر از رقبا حرکت کنید. اگر شما هم صاحب یک هتل در هر جای دنیا هستید همین الان به قسمت ثبت سفارش طراحی سایت وبانو مراجعه کنید و سفارش طراحی سایت هتل خود را ثبت نمایید.

اهمیت طراحی سایت هتل

_

همه افراد باید با استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی کسب و کار خود آشنا باشند تا بتوانند کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. یکی از راه های تبلیغ هتل، طراحی سایت هتل می باشد. در واقع اگر موارد و قوانین سئو را بر روی سایت خود پیاده سازی کنید، سایت هتل شما در نتایج اول گوگل قرار می گیرد و این موضوع می تواند به معرفی هتل شما به افراد بیشتر کمک کند. بنابراین اگر شما مدیر یک هتل هستید و قصد پیشرفت کسب و کار خود را دارید طراحی سایت هتل کمک شایانی به شما در این زمینه می کند.

در سایت هتل امکانات و قابلیت های مختلفی می توانید قرار دهید که همه مسافران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. یکی دیگر از دلایل اهمیت طراحی سایت هتل، امکان دسترسی کاربر به صورت 24 ساعته می باشد. به بیانی دیگر مسافران در هر مکان و در هر زمان می توانند اتاق و امکانات مورد نیاز خود را در سایت هتل شما رزرو و یا ثبت نمایند.

_

تیم وبانو چه امکاناتی در زمینه طراحی سایت هتل ارائه می دهد؟

_

ویژگی های طراحی سایت هتل

امکان رزرو آنلاین اتاق 

طراحی سایت املاک، این امکان را به مشتری می دهد که بتواند ملک های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و انتخاب مناسب تری داشته باشد.

نمایش تصاویری از بخش های مختلف هتل

با طراحی سایت املاک، می توانید املاک را در دسته بندی های مجزا خرید، فروش، رهن و اجاره قرار دهید.

اتصال به درگاه پرداخت امن اینترنتی

 

با اتصال سایت املاک، به درگاه های پرداخت امن اینترنتی این امکان را برای مشتری فراهم می کنید که بتواند پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهد.

معرفی خدمات هتل 

طراحی سایت املاک، این امکان را به مشتری می دهد که بتواند ملک های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و انتخاب مناسب تری داشته باشد.

معرفی جاذبه های گردشگری

طراحی سایت املاک، این امکان را به مشتری می دهد که بتواند ملک های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و انتخاب مناسب تری داشته باشد.

نمایش آدرس و اطلاعات تماس هتل

تمامی اطلاعات مربوط به ملک اعم از متراژ، قیمت، امکانات و... را می توانید در سایت املاک ثبت کنید.

لیست قیمت واحدهای اقامتی 

مشتری می تواند بر اساس بودجه، متراژ، منطقه و... ملک مورد نظر خود را در سایت املاک جستجو کند.

چند زبانه بودن سایت هتل

 

با اتصال سایت املاک، به درگاه های پرداخت امن اینترنتی این امکان را برای مشتری فراهم می کنید که بتواند پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهد.

برای طراحی سایت هتل به چه چیزهایی نیاز داریم؟

_

یکسری پیش نیاز برای طراحی سایت هتل نیاز است:

  • دامنه: نام هتل شما به عنوان دامنه یا همان آدرس اختصاصی سایت هتل باید ثبت شود.
  • هاست: به منظور ذخیره سازی اطلاعات هتل به یک هاست نیاز دارید. هاست مورد نیاز سایت خود را می توانید از وبانو خریداری کنید.
  • قالب: قالب به عنوان دکوراسیون سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
_

مزایای طراحی سایت هتل

  • امکان برقراری ارتباط با تورهای گردشگری
  • عدم نیاز به تبلیغات قدیمی و سنتی به منظور معرفی هتل
  • طراحی چند زبانه سایت هتل و جذب گردشگران خارجی
  • جلب رضایت و اعتماد مسافران
  • افزایش جذب مسافران بیشتر در صورت بهره گیری از قوانین و اصول سئو
  • افزایش شانس انتخاب هتل توسط مسافران
  • دسترسی آسان به خدمات هتل
  • دسترسی 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل

طراحی اپلیکیشن هتل

_

راه اندازی یک سیستم رزرواسیون هتل که در حقیقت یک اپلیکیشن هتل می باشد نیز در کنار سایت هتل می تواند مفید واقع شود. با استفاده از اپلیکیشن موبایل هتل، همه افراد در هر مکان و هر زمان می توانند به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. در اپلیکیشن هتل می توان انواع خدمات هتل را ثبت کرد تا این خدمات در دسترس مخاطبان قرار گیرند. تیم طراحی اپلیکیشن وبانو در زمینه طراحی اپلیکیشن هتل به شما کمک می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

هزینه طراحی سایت هتل

_

هزینه طراحی سایت هتل با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. در واقع می توان گفت هرچه امکانات و قابلیت های سایت هتل بیشتر باشد به مراتب هزینه طراحی سایت هتل نیز بیشتر است. به منظور اطلاع از هزینه دقیق طراحی سایت هتل به بخش ثبت سفارش طراحی سایت وبانو مراجعه و با انتخاب امکانات مورد نیاز از این هزینه مطلع شوید. راه دیگر اطلاع از هزینه طراحی سایت هتل توسط وبانو تماس با مشاوران وبانو می باشد. مشاوران وبانو بهترین و مناسب ترین پکیج طراحی سایت هتل را به شما پیشنهاد می کنند پس با ما در تماس باشید.

سوالات متداول طراحی سایت هتل

_

تیم وبانو یکسال پشتیبانی رایگان به شما ارائه می دهد. پس از پایان یکسال نیز در صورت تمایل می توانید قرار داد را تمدید کنید.

بله، تمامی این خدمات را وبانو به شما ارائه می دهد.

حداقل مدت زمان لازم به منظور طراحی سایت هتل 10 روز می باشد. زمان دقیق پس از بررسی قابلیت ها و امکانات سایت اعلام می گردد.

بله، امکان چند زبانه کردن سایت هتل توسط تیم وبانو وجود دارد.

بله، تمامی اطلاعات و آموزش های لازم در این زمینه به شما داده می شود.

بله، به منظور دریافت رتبه یک گوگل برای سایت شما تولید محتواهای یونیک و مطابق با اصول سئو انجام می شود.

بله، وبانو تمامی این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد.

_

سایر خدمات تیم وبانو