طراحی لوگو اصفهان

_

لوگو یک نماد تصویری از برند و کسب و کار شما است. نمادی که از طریق آن مخاطب می تواند برند و کسب و کار شما را بشناسد. با این اوصاف طراحی یک لوگو حرفه ای و استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت وبانو می تواند برای شما یک لوگو حرفه ای طراحی کند به گونه ای که بتوانید تصویری متمایز از برند و کسب و کارتان در ذهن مخاطب ایجاد کنید. یک لوگو خوب این امکان را به شما می دهد که در وب سایت، کارت ویزیت، سربرگ، صفحات شبکه های اجتماعی و… بتوانید از آن استفاده کنید.

1) برگزاری جلسات حضوری و یا غیر حضوری با کارفرما

قبل از طراحی لوگو باید اطلاعات کامل در رابطه با برند و کسب و کار مدنظر را کسب کرد تا بتوان طرح اولیه ای متناسب با زمینه فعالیت کارفرما پیاده سازی کرد.

2) انتخاب سبک لوگو 

لوگو در سبک هایی همچون کلاسیک، مدرن، سنتی و دست ساز طراحی می شود و با توجه به زمینه فعالیت کارفرما باید سبکی مناسب را برای طراحی لوگو انتخاب کرد.

3) انتخاب نوع لوگو

لوگو در انواع مختلف تصویری، نوشتاری و ترکیبی از تصویر و نوشتار طراحی می شود. انتخاب نوع لوگو به عهده کارفرما می باشد اما طراح نیز می تواند پیشنهادات خود را بیان کند.

4) انتخاب رنگ سازمانی

معمولا برای طراحی لوگو رنگ سازمانی آن برند را استفاده می کنند. استفاده از چندین رنگ در طراحی لوگو می تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد.

5) طراحی اتودهای اولیه 

طراح چندین اتود طراحی می کند و آنها را در اختیار کارفرما قرار می دهد تا با بررسی آنها بهترین و جالب ترین لوگو را انتخاب کند.

6) طراحی نهایی لوگو

پس از تایید اتود توسط کارفرما، جزئیات را بر روی لوگو پیاده سازی می کنیم و لوگو نهایی طراحی می شود و در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

 

طراحی لوگو نوشتاری در اصفهان

_

برای طراحی لوگو نوشتاری اصفهان معمولا از نام برند استفاده می شود. به این صورت که نام برند را در فونت زیبایی در رنگ سازمانی طراحی می کنند. در برخی مواقع نیز برای طراحی لوگو نوشتاری از حرف اول یا حروفی از نام برند استفاده می کنند. این لوگو فاقد تصویر است و در واقع لوگوهای نوشتاری یکی از محبوب ترین لوگوها بشمار می روند. لوگو نوشتاری این امکان را به مخاطب می دهد که در نگاه اول بتواند متوجه شود که این لوگو برای برند شما طراحی شده همچنین به او کمک می کند که به مفهوم و هویت برند شما پی ببرد.

طراحی لوگو تصویری در اصفهان

_

لوگو تصویری یکی از انواع لوگو می باشد که در آن تصویری مبنی بر نماد کسب و کار شما طراحی می گردد و به عنوان لوگو مورد استفاده قرار می گیرد. تصویری که در این نوع لوگو طراحی می شود باید ارتباط نزدیکی با برند و کسب و کار شما داشته باشد تا مخاطب به راحتی بتواند با هویت برند آشنا شود. لوگوی تصویری برگرفته از یک شی در دنیای واقعی می باشد و می تواند به راحتی در ذهن مخاطب ثبت شود.

طراحی لوگو ترکیبی در اصفهان

_

لوگو ترکیبی به لوگوهایی گفته می شود که در طراحی آنها از تصویر و متن استفاده می شود. لوگو ترکیبی تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب دارد زیرا به صورت واضح می تواند با استفاده از تصویر و متن  پیام برند شما را انتقال دهد. در طراحی لوگو ترکیبی اصفهان باید به این موضوع توجه داشته باشید که تصویر طراحی شده متناسب با برند و کسب و کار شما باشد و همچنین بهتر است برای متن نوشتاری آن از نام برند استفاده شود.

نمونه کارهای طراحی لوگو وبانو

_

هزینه طراحی لوگو در اصفهان

_

هزینه طراحی لوگو در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه لوگو تصویری با هزینه لوگو ترکیبی متفاوت می باشد. با این اوصاف نمی توان یک هزینه دقیق برای طراحی لوگو اصفهان در نظر گرفت. همچنین یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه طراحی لوگو، کیفیت کار و سابقه و توانایی طراح می باشد. شرکت وبانو در اصفهان پلن های مختلفی برای طراحی لوگو در نظر گرفته است که این پلن ها دارای امکانات و قابلیت های متفاوتی می باشد و هزینه های آنها نیز با توجه به امکانات و قابلیت ها تعیین شده است. به منظور اطلاع از هزینه پلن های طراحی لوگو وبانو با مشاوران ما تماس بگیرید.

سوالات متداول طراحی لوگو اصفهان

_

به منظور اعتبار برند و کسب و کارتان و همچنین معرفی برند خود به لوگو نیاز دارید. با طراحی لوگو می توانید نام برند خود را در ذهن مخاطب هک کنید.

بله، اگر قصد دارید لوگو برند و کسب و کارتان را باز طراحی کنید، وبانو به شما کمک خواهد کرد.

امکان ثبت سفارش طراحی لوگو در شرکت وبانو در اصفهان وجود دارد. به این منظور با مشاوران وبانو در تماس باشید.

وبانو دارای پلن های مختلفی برای طراحی لوگو می باشد و هر کدام از این پلن ها نیز با توجه به امکاناتی که دارند از هزینه های مختلفی برخوردارند.

بله، در هر کدام از پلن های طراحی لوگو اصفهان در وبانو تعدادی اتود اولیه در نظر گرفته شده است.

معرفی خدمات وبانو

_