همان طور که می دانید بیشتر کسب و کار ها برای افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد به افزایش بازدید سایت نیاز دارند که ما در این مقاله می خواهیم روش های ساده و کاربردی که به افزایش ورودی و بازدید سایت شما کمک می کند را توضیح دهیم و از آن ها استفاده کنید تا ورودی سایت تان افزایش پیدا کند.

روش هایی برای افزایش بازدید سایت

راه های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارند مثلا بعضی از افراد خرید افزایش بازدید سایت را استفاده می کنند و بعضی از افراد از روش های دیگر استفاده می کنند. بهتر است از روش هایی استفاده کنید که بازدید های واقعی به وب سایت ما وارد کند. در ادامه بهترین روش هایی که برای افزایش بازدید و ورودی سایت تان می توانید استفاده کنید را توضیح می دهیم.

روش هایی برای افزایش بازدید سایت

روش هایی برای افزایش بازدید سایت

تبلیغات

یکی از راه های افزایش بازدید سایت، تبلیغات است. روش های مختلف مانند جست و جوی پرداختی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی را می توانید امتحان کنید. این روش ها برای جذب بازدید کننده سایت و برند سازی مناسب هستند. شما باید استراتژی های جست و جوی پرداختی را متناسب با اهداف تان تنظیم کنید و نگاه کنید که چه چیزی را واقعا می خواهید و به دنبال آن هستید و بازدید بیشتر می خواهید یا افزایش نرخ تبدیل.

در صورتی که می خواهید بازدید های بیشتر باعث فروش بیشتر شوند باید کلمات کلیدی با اهداف تجاری بالا را در بخشی از استراتژی های جست و جوی پرداختی تان قرار دهید. ممکن است رقابت برای این کلمات و عبارات گمی سخت و پر هزینه باشند اما بازدهی خوبی را قطعا دارند.

امتحان انواع محتوا ها

برای موفق شدن در بازاریابی محتوا فرمول خاصی وجود ندارد و به این علت باید طول و قالب محتوای تان را تغییر دهید تا بتوانید سلیقه مخاطب های تان را شناسایی کنید. این کار سبب می شود طیف وسیع تری از مخاطب ها را جذب کنید و همچنین جذابیت انواع محتوا ها را بسنجید. برای مثال از محتوا های اخبار گونه، محتوای بلند، ویدیو و انواع داده ها و همه استفاده کنید تا مخاطب های مختلف را درگیر محتوای تان کنید.

نوشتن عنوان جذاب

قسمت های مهم محتوای شما، عنوان های اصلی و هدلاین ها هستند و در صورتی که عنوان جذابی را شما نداشته باشید بهترین پست های شما هم دیده نمی شوند و بازدید نمی گیرند. پس باید مهارت نویسندگی تان را تقویت کنید و عنوان جذابی را بنویسید تا کاربران را وادار به خواندن محتوا و مقاله تان کنید. شما می توانید ۲۰ عنوان مختلف را بنویسید و از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید. بهتر است قبل از انتشار محتوا خیلی خوب در مورد عنوانی که انتخاب شده فکر کنید.

نوشتن محتوا فوق العاده و بهینه

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت، نوشتن محتوا با کیفیت است و هر چه محتوا شما برای کلمات کلیدی مختلف بهتر باشد کاربران به ماندن در صفحه و کلیک در بخش های دیگر علاقه نشان می دهند. برای مثال مانند یک کتاب به آن نگاه کنید و هر چه محتوا کتاب بهتر باشد تمرکز روی آن و علاقه به خواندن ادامه آن بیشتر می شود. اگر محتوا کتاب خوب نباشد، جلد زیبا و عنوان خوب و تبلیغات در فروش آن نمی توانند تاثیری داشته باشند.

سعی کنید بیشتر روی نوشتن یک محتوا خوب زمان بزارید و اگر این کار را بهتر انجام دهید موارد دیگر هم اثرگذار تر خواهد بود. برای نوشتن محتوا خوب روی جست و‌جوی کلمه کلیدی و انتخاب درست آن، منبع و نوشتن متن روان و مفید کار کنید. همچنین می توانید از تکنیک های سئو هم استفاده کنید تا مقاله شما در نتایج اول موتور های جست و جو باشد. بهتر است از پلاگین یوآست سئو برای بهینه سازی محتوا استفاده کنید.

نوشتن محتوا فوق العاده و بهینه

نوشتن محتوا فوق العاده و بهینه

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت استفاده از شبکه های اجتماعی و تبلیغ در آن ها است. برای مثال توئیتر مناسب لینک های کوتاه، جملات سریع و وسوسه انگیز است اما تبلیغات در گوگل به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جست و جوی کاربران نشان داده شوید. در صورتی که شما یک شرکت تولید کننده محصولات B2C هستید می توانید بازاریابی در اینستاگرام و پینترست را انجام دهید.

تحقیق در مورد رقبا

برای موفقیت در هر کاری باید وضعیت خودتان و رقبای تان را در نظر بگیرید. اگر از نرم افزار ها برای بررسی وضعیت رقبای تان استفاده می کنید اتفاقی نمی افتد زیرا این سرویس ها عملکرد اجتماعی سایت های خاص را جمع می کنند و در یک نگاه به شما ارائه می دهند. شما می توانید درباره موضوع های مورد علاقه مخاطب ها و حضور در شبکه های اجتماعی اطلاعاتی به دست آورید. اطلاعات مفیدی در مورد این که مردم چه چیزی می خوانند را در مورد آن صحبت می کنند را پیدا کنید و از این مدل محتوا ها الگوبرداری کنید تا بازدید سایت شما بیشتر شود.

برگزاری وبینار

یکی از راه های افزایش بازدید سایت برگزاری وبینار در حوزه ای که در آن تخصص و مهارت دارید، است. برگزاری وبینار ها یا با هزینه است یا به صورت رایگان است. در پلتفرم هایی مثل ای سمینار شما می توانید وبینار تخصصی برگزار کنید و در مقابل تعداد زیادی مخاطب سخنرانی خوبی داشته باشید. در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربردی به مخاطب های وبینار سبب می شود تا با نام تجاری تان آشنا شوند و اسم شما را جست و جو کنند و در حوزه تخصصی تان هر وقتی که نیاز به سوال داشتند سایت شما را ببینند. زمانی که مخاطب های زیادی سایت شما را بدانند باعث افزایش کلیک بر روی سایت شما می شود.

آپدیت کردن همیشگی محتوای سایت

یکی از روش های عالی آپدیت همیشگی و مداوم محتوای سایت شما است و این روش از جمله راه های افزایش بازدید سایت تضمینی است زیرا که گوگل به بروز رسانی محتوای سایت شما اهمیت می دهد و سبب می شود اعتبار سایت شما بیشتر شود. در نهایت نشان دادن سایت شما در نتایج جست و جوی گوگل و بازدید از سایت تان بالا می رود. بنابراین به آپدیت از لحاظ متنی، تصویری، ویدیویی و … توجه داشته باشید.

شرکت در کنفرانس ها

در هر شاخه و صنعتی که فعالیت می کنید می توانید در کنفرانس های مربوط به آن شرکت کنید. حداقل یک یا دو کنفرانس مهم مربوط به کسب و کار شما وجود دارد که با شرکت کردن در آن کلی مطلب یاد می گیرید. شرکت کردن در این رویداد ها و سخنرانی در آن ها خیلی عالی است. به این صورت شما می توانید خودتان را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت و کسب و کار خودتان معرفی کنید و برای سایت تان تبلیغ کنید.

وجود ویدیو در استراتژی محتوا

بیشتر محتوا ها مبتنی بر متن هستند اما فیلم یک ایده جالب برای جذب بازدید کنندگان جدید و افزایش جذابیت سایت شما است. داده های مختلف نشان می دهند که حفظ اطلاعات برای مطالب بصری مثل فیلم خیلی بیشتر از مطالب متنی است. بازاریابی ویدیویی یک روش عالی برای جلب توجه مخاطبان و افزایش بازدید وب سایت است. چون اطلاعات را خیلی ساده تر به مخاطب های تان ارائه می دهد.

فعال بودن در شبکه های اجتماعی

فقط فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار محتوا کافی نیست شما باید در این پلتفرم ها حضور فعال داشته باشید. برای مثال شما می توانید با هشتگ های ترند و مرتبط در توئیتر فعالیت کنید. به سوالات و نظرات کاربران و مخاطب ها در اینستاگرام پاسخ دهید و تعامل داشته باشید. از این شبکه ها همان طور که طراحی شده اند استفاده کنید و با فالور ها و مخاطب های تان تعامل داشته باشید. با معروف تر شدن این شبکه ها باید در آن فعالیت داشته باشید تا بازدید سایت تان بیشتر شود تا در نتیجه بازاریابی اینترنتی محصولات را به سادگی انجام دهید.

تجزیه و تحلیل داده ها

یک منبع ارزشمند و عالی برای به دست آوردن اطلاعات، گوگل آنالیتیکس است. از این ابزار برای مشاهده بررسی هایی مثل محبوب ترین صفحه های وب سایت تا اطلاعات بازدید کنندگان استفاده کنید. داده های این ابزار را تحت نظر داشته باشید و از این اطلاعات برای استراتژی های تبلیغاتی و محتوایی خود استفاده کنید. محبوب ترین صفحه ها و پست ها را شناسایی کنید و ببینید که بازدید کننده های شما چطور و چگونه وارد سایت شما می شوند و از آن بازدید می کنند.

تجزیه وتحلیل داده ها

تجزیه وتحلیل داده ها

فعالیت در بخش نظرات

شما به عنوان صاحب کسب و کار و یک وب سایت احتمالا از سایت های دیگر بازدید می کنید. اظهار نظر در مورد موضوعاتی که در موردشان می خوانید و و مقداری اطلاعات دارید، نام شما را سر زبان ها خواهد آورد. ممکن است این کار شما را به سرعت به بازدید های بالا نرساند اما سبب می شود کاربران با شما آشنا شوند. در نتیجه کم کم بازدید بیشتری را دریافت می کنید. بهتر است در سایت های معتبر نظر تان را بزارید و با افراد تعامل داشته باشید و لینک های اسپم را در بخش نظرات سایت های غیر مرتبط کپی نکنید.

ساخت گروه ها و انجمن های اجتماعی

افراد علاقه دارند نظرشان را بگویند و در مورد موضوعاتی که درباره آن ها اشتیاق دارند، بحث کنند و نظرشان را بیان کنند. پس ایجاد یک انجمن در سایت یک راه عالی برای شروع بحث و افزایش بازدید سایت است. شما می توانید از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک استفاده کنید و راهی را برای گذاشتن کامنت قرار دهید. یک انجمن اختصاصی بسازید تا بازدید کنندگان بتوانند سوالاتشان را مطرح کنند. کار هایی را انجام دهید تا کاربران در سایت شما راحت باشند و نظراتشان را بیان کنند. با این کار به وب سایت شما علاقه نشان می دهند و از آن بازدید می کنند.

بهینه سازی سایت برای موبایل

اکنون افراد زیادی از تلفن همراه برای جست و جو در اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اگر استراتژی های شما به گونه ای باشد که کاربران مجبور باشند تنها از رایانه استفاده کنند پس باید به فکر بازدید و فروش بیشتر نباشید. اگر حتی وب سایت شما ابتدایی است باید اطمینان پیدا کنید که در طیف وسیعی از دستگاه ها، از جمله تلفن همراه قابل دسترسی و قابل مشاهده باشد.

بازاریابی ایمیل

ایمیل مارکتینگ یک ابزار قدرتمند است و راه اندازی یک کمپین متوسط می تواند باعث ترافیک شود. باید توجه کنید که ایمیل اسپم را ارسال نکنید و تنها به افرادی ایمیل بفرستید که ایمیل شان را در اختیار شما قرار می دهند و دوست دارند در جریان اخبار ها و محصولات جدید قرار بگیرند. قدرت بازاریابی دهان به دهان را فراموش نکنید به ویژه به افرادی که قبلا محصول یا خدمات شما را دریافت کرده اند و راضی بودند. فرستادن یک ایمیل و یادآوری در مورد یک سرویس یا یک محصول جدید می تواند به افزایش بازدید کمک کند.

فعالیت در لینکدین

لینکدین بزرگ ترین شبکه اجتماعی حرفه ای در جهان به شمار می رود و به یک پلتفرم انتشاراتی ارزشمند تبدیل شده است. یعنی اگر شما به طور منظم مطالبی را در لینکدین ارسال کنید می توانید بازدید وب سایت تان را افزایش دهید و در بین رقبای تان شناخته شوید. بازاریابی با لینکدین می تواند کمک زیادی به افزایش بازدید سایت شما کند.

انتخاب صحیح کلمات کلیدی با هدف درست

یکی از اقدامات مهم که در سئو و برای افزایش بازدید سایت انجام می شود این است که کلمات کلیدی مورد نظر از همان ابتدا توسط یک متخصص و به صورت اصولی انتخاب شود تا با کمترین هزینه به نتایج خوبی برسید و به سرعت بتوانید در آن کیوورد ها به نتایج اول گوگل برسید و ترافیک سایت تان را افزایش بدهید. بعد از مرحله انتخاب کلمات کلیدی، برای افزایش بازدید سایت حتما تارگت کلمات را به درستی و اصولی انتخاب کنید تا در مراحل بعدی مشکلی به وجود نیاید.

توجه به سئو داخلی

مهم ترین کاری که باید انجام دهید بهینه سازی های موتور های جست و جو و بهبود سئوی سایت است. برای همه عکس های تان یک آلت تکست یا متن جایگزین مناسب بزارید و از لینک های داخلی هم استفاده کنید. تلاش کنید همه بخش های یوآست را رعایت کنید و سئوی محتوا هایتان را سبز کند. این کار ها را برای افزایش بازدید سایت تان انجام دهید و ترافیک بیشتری را دریافت کنید.

استفاده از کلمات کلیدی long-tail

کار کردن روی کلمات کلیدی مناسب از راه های افرایش بازدید سایت است و تلاش کنید کلماتی با جست و جوی بالا و رقابت نه زیاد را انتخاب کنید و روی آن خیلی خوب کار کنید. کلمات کلیدی long-tail هدف های مناسبی هستند و از این کلمات هم برای سئو محتوا و هم برای بخشی از جست و جوی پرداختی استفاده کنید.

نوشتن در وبلاگ های دیگر

این روش هنوز قدیمی نشده و جواب می دهد. نوشتن پست مهمان در یک وب سایت معتبر باعث افزایش بازدید وب سایت تان می شود و برند شما را معروف تر می کند. هر چند در حال حاضر استاندارد های وبلاگ نویسی مهمان تغییر کرده است و تاکتیک های اسپم مجازات های سختی را به دنبال دارد و در این مورد خیلی دقت کنید و مسیر درستی را پیش بگیرید.

دعوت از دیگران برای نوشتن در وب سایت شما

وبلاگ نویسی مهمان یک کار دو طرفه است و همان طور که شما در سایت یا وبلاگ بقیه پست می نویسید از دیگران هم دعوت کنید تا این کار را در سایت شما انجام دهند. چون این افراد چند بار لینک مهمان را در پست های دیگرشان قرار می دهند و باعث افزایش بازدید سایت تان می شود. توجه کنید که محتوا بی کیفیت پست نکنید و این را بدانید گوگل به دنبال پست های مهمان بی کیفیت است و آن ها را شناسایی می کند.

لینک های داخلی

استراتژی لینک های وب سایت شما به تعداد سایت هایی که به شما لینک دادند تنها محدود نمی شود و این موضوع تحت تاثیر لینک های داخلی است. در زمان نوشتن و انتشار محتوا به لینک های داخلی مرتبط به متن و لینک هایی که بین پاراگراف ها میزارید دقت کنید و از هر فرصتی برای قرار دادن لینک داخلی استفاده کنید.

استفاده از اسکیما و استراکچر دیتا

اسکیما یا استراکچر دیتا تنها بازدید وب سایت شما را افزایش نمی دهند اما ربات های موتور جست و جو به راحتی می توانند صفحه های شما را پیدا کنند و فهرست بندی کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از اسکیما این است که می تواند به اسنیپت های غنی تری برای سایت منجر شود که باعث افزایش نرخ کلیک می شود.

ورودی ریفرال

تلاش کنید تا محتوایی بسازید که سایت های دیگر شما را برای بک لینک دادن به محتوا های شان تشویق کنند. محتوا های غنی، جامع و مستند بنویسید تا مرجعی برای بقیه وب سایت ها باشد و وب سایت تان را معتبر کنید. شما علاوه بر اینکه لینک خارجی می گیرید، سایت های دیگر هم به دنبال گرفتن لینک خارجی از سمت شما هستند تا اعتبار سایت شان را بالا بیارند.

مصاحبه با رهبران موفق

ایمیل هایی برای درخواست مصاحبه با این افراد بسازید و برای آن ها ارسال کنید. مصاحبه را به بهترین و جذاب ترین حالت ممکن برگزار کنید و آن را در وبلاگ یا وب سایت تان منتشر کنید. نام و اعتبار این افراد باعث افزایش بازدید سایت شما می شود و خود مصاحبه شونده هم محتوا را به اشتراک می گذارد و دامنه دید را گسترش می دهد.

سخن آخر

در این مطلب راه های زیادی در موزد افزایش بازدید سایت به شما پیشنهاد دادیم بهتر است آن ها را انجام دهید تا ورودی و بازدید سایت شما افزایش پیدا کند و تا انتها آن را مطالعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *