طراحی سایت بیمه

_

ارائه خدمات مختلف همچون خدمات بیمه به صورت آنلاین و اینترنتی یکی از راه هایی می باشد که می توان به راحتی خدمات شرکت بیمه را به تمامی افراد در سراسر کشور معرفی کرد. به همین منظور شرکت های بیمه و نمایندگی های آن به منظور ارتقاء کسب و کار و همچنین جذب مشتریان بیشتر اقدام به طراحی سایت بیمه کرده اند. تیم وبانو در زمینه طراحی سایت بیمه می تواند به شما کمک کند. با ثبت سفارش طراحی سایت بیمه در وبانو به رشد و موفقیت در کسب و کار خود دست یابید.

اهمیت طراحی سایت بیمه

_

امروزه بیشتر افراد زمان و وقت کافی برای انجام خدمات بیمه ای به صورت حضوری ندارند به همین منظور می توان با طراحی سایت بیمه این امکان را برای آنها فراهم کرد که در هر مکان و هر زمان به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. در واقع طراحی سایت بیمه به شرکت بیمه نیز کمک می کند که خدمات خود را به افراد مختلف در سراسر کشور ارائه دهد. وبانو با تیم طراحی، گرافیست و سئو کاران مجرب اینجاست تا به شما در طراحی سایت بیمه کمک کند. به منظور اطلاع از پکیج های پیشنهادی و قیمت طراحی سایت بیمه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بیمه نامه اشخاص

بیمه نامه اشخاص به افرادی تعلق می گیرد که بر اثر حوادثی همچون از کار افتادگی توانایی های خود را از دست داده اند و قادر به کار کردن نیستند. خدمات بیمه نامه اشخاص را می توانید در سایت بیمه درج کنید.

بیمه نامه آتش سوزی

تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و… می توانند تحت پوشش بیمه نامه آتش سوزی قرار بگیرند تا بیمه در هنگام ایجاد حوادث آتش سوزی بتواند خسارات را جبران کند. خدمات بیمه نامه آتش سوزی را نیز می توانید در سایت بیمه به مشتریان ارائه دهید.

بیمه نامه خودرو

بیمه نامه خودرو تمامی خسارات و حوادثی که در هنگام آتش سوزی، سرقت و تصادف برای خودرو و سرنشینان آن ایجاد می شود را جبران می کند. این بیمه نامه را می توان در دو قسمت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو در سایت بیمه با مشتریان به اشتراک گذاشت تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

بیمه نامه درمان

بیمه نامه درمان خسارات ناشی از حوادث مختلف را به منظور جبران هزینه های درمان تحت پوشش قرار می دهد. از انواع مختلف این بیمه نامه که می توان خدمات آن را در سایت بیمه ارائه داد به بیمه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی می توان اشاره کرد.

_

تیم وبانو چه امکاناتی در زمینه طراحی سایت بیمه ارائه می دهد؟

_

امکانات و قابلیت های سایت بیمه

معرفی شرکت بیمه

 

ثبت نماد الکترونیکی (اینماد)

 

درج مقالات و اخبار بیمه ای 

امکان پرداخت امن اینترنتی

 

امکان تمدید بیمه نامه

 

معرفی کامل خدمات انواع بیمه نامه

 

معرفی شعب شرکت بیمه

 

دسته بندی انواع بیمه نامه بر اساس هزینه و امکانات 

امکان ثبت نام مشتریان در انواع بیمه نامه ها

درج شماره تماس و آدرس شرکت بیمه

 

_

طراحی اپلیکیشن موبایل، ارائه دهنده خدمات بیمه

در کنار سایت بیمه، می توان یک اپلیکیشن اختصاصی به منظور ارائه خدمات بیمه ای نیز طراحی کرد. با استفاده از اپلیکیشن بیمه افراد می توانند در هر زمان و هر مکان خدمات بیمه ای خود اعم از تمدید، ثبت نام، اطلاع از خدمات و… را در موبایل خود انجام دهند. تیم طراحی اپلیکیشن وبانو در طراحی اپلیکیشن بیمه می تواند به شما کمک کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به قسمت خدمات طراحی اپلیکیشن وبسایت مراجعه کنید.

سوالات متداول طراحی سایت بیمه

_

تیم وبانو یکسال پشتیبانی رایگان به شما ارائه می دهد. پس از پایان یکسال نیز در صورت تمایل می توانید قرار داد را تمدید کنید.

بله، تمامی این خدمات را وبانو به شما ارائه می دهد.

حداقل مدت زمان لازم به منظور طراحی سایت بیمه 10 روز می باشد. زمان دقیق پس از بررسی قابلیت ها و امکانات سایت اعلام می گردد.

بله، امکان چند زبانه کردن سایت بیمه توسط تیم وبانو وجود دارد.

بله، تمامی اطلاعات و آموزش های لازم در این زمینه به شما داده می شود.

بله، به منظور دریافت رتبه یک گوگل برای سایت شما تولید محتواهای یونیک و مطابق با اصول سئو انجام می شود.

بله، وبانو تمامی این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد.

_

سایر خدمات تیم وبانو