تعرفه تولید محتوا چقدر است؟

تعرفه تولید محتوا چقدر است؟


بدون تردید تولید محتوای متنی یکی از عناصر حیاتی و ضروری برای وبسایت بشمار می رود و تاثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد. اگر شما هم به دنبال نویسندگان حرفه ای و با سابقه برای نوشتن محتواهای یونیک، اختصاصی و مطابق با اصول سئو هستید، تیم نویسندگان وبانو به شما کمک می کنند.

هر فردی که به دنبال تولید محتوا برای وبسایت و یا صفحه خود در شبکه های اجتماعی می رود، تمایل به دانستن هزینه و تعرفه تولید محتوا دارد تا بتواند انتخاب بهتری بر اساس بودجه ای که در دست دارد داشته باشد.

تعرفه تولید محتوا چقدر است؟

تعرفه تولید محتوا چقدر است؟

عوامل تاثیر گذار بر تعرفه تولید محتوای متنی

از مهمترین عواملی که در تعرفه تولید محتوای متنی تاثیر گذارند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

نوع محتوا

نوع محتوا اولین و مهمترین عامل در تعیین هزینه تولید محتوا است. به این صورت که تولید محتوای متنی ارزان تر از تولید محتوای ویدئویی، صوتی و تصویری است. با این وجود شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه ای که در دست دارید یکی از انواع تولید محتوا را انتخاب کنید.

کیفیت محتوا

درج محتوای با کیفیت و یونیک در سایت و شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال اگر شما بتوانید محتواهای یونیک و با کیفیت در سایت خود منتشر کنید، موتورهای جستجو گوگل متوجه این موضوع می شوند و برای شما امتیازاتی را در نظر می گیرند. با این وجود بهتر است تولید محتوا را به افرادی بسپارید که می توانند کیفیت محتوای تولید شده را برای شما تضمین کنند.

تخصصی یا عمومی بودن محتوا

انتخاب اینکه محتوا به صورت تخصصی باشد یا عمومی بر عهده شماست. مسلما محتواهای تخصصی ارزش بیشتری دارند و هزینه آنها نیز بیشتر از محتواهای عمومی است.

سابقه تولید کننده محتوا

بیشتر افراد به دنبال نویسندگان باتجربه می روند تا بتوانند محتواهای با کیفیت تری را دریافت کنند. بنابراین باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سپردن تولید محتوا به نویسندگان و یا تولید محتوا کنندگانی که سابقه طولانی دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید برند خود را بهتر و در مدت زمان کمتری به افراد مختلف معرفی کنید.

یونیک و بدون کپی بودن محتوای متنی

محتواهای متنی باید یونیک (بدون کپی) باشند تا موتورهای جستجو گوگل بتوانند برای آنها ارزش قائل شوند و رتبه سایت شما بالا برود. محتواهای بدون کپی معمولا به صورت اختصاصی نوشته می شوند و این موضوع می تواند هزینه بیشتری را در بر بگیرید تا زمانی که نویسنده بخواهد متن محتوا را از روی وبسایت ها و یا رسانه های دیگر کپی کند.

یونیک و بدون کپی بودن محتوای متنی

یونیک و بدون کپی بودن محتوای متنی

تعداد کلمات و تعداد محتواها

هر چه تعداد کلمات و یا تعداد محتواها بیشتر باشد، هزینه هر محتوا کمتر می شود.

به منظور اطلاع از هزینه و تعرفه دقیق تولید محتوای متنی با کارشناسان وبانو در تماس باشید.

تعرفه تولید محتوای ویدئویی

یکی از مهمترین و محبوب ترین محتواهایی که معمولا برای شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام تولید می شود، محتوای ویدئویی است. این محتوا تاثیر بسزایی در پیشرفت و رشد صفحه اینستاگرام شما دارد و می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. در تولید محتوای ویدئویی از تجهیزات مختلفی همچون تجهیزات نورپردازی و دوربین استفاده می شود. علاوه بر آن به صدابرداری و تدوین نیز نیاز دارد. با این اوصاف هزینه تولید محتوای ویدئویی نسبت به تولید محتوای متنی بیشتر است. به منظور اطلاع از هزینه تولید محتوای ویدئویی با کارشناسان وبانو در تماس باشید.

تعرفه تولید محتوای شبکه های اجتماعی

امروزه تمامی کسب و کارها به منظور رونق و ارتقا خود در شبکه های اجتماعی صفحاتی را راه اندازی کرده اند تا بتوانند محصولات و یا خدمات خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهند. پایه و اساس این صفحات نیز محتوای آنها می باشد. به همین منظور به یک فرد و یا یک تیم تولید محتوا نیاز دارید. صفحات اینستاگرامی به تولید محتوای ویدئویی، تصویری و متنی نیاز دارند. به همین منظور می توانید شرکت وبانو را برای تولید محتوای اینستاگرام انتخاب کنید زیرا انواع تولید محتواها را برای شما انجام می دهد.

تعرفه تولید محتوای متنی نسبت به تولید محتوای ویدئویی و تصویری کمتر است. با این وجود اگر قصد اطلاع از تعرفه انواع تولید محتوای شبکه های اجتماعی را دارید با کارشناسان وبانو تماس بگیرید.

تعرفه تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تعرفه تولید محتوای شبکه های اجتماعی

رابطه کیفیت تولید محتوا با هزینه آن

کیفیت یک محتوا رابطه مستقیمی با هزینه آن دارد. یک محتوای با کیفیت می تواند تاثیرات بسزایی در روند پیشرفت سایت و کسب و کار شما داشته باشد. با این وجود بهتر است که به دنبال یک محتوای با کیفیت باشید و بر روی هزینه آن تمرکز زیادی نکنید.

بهترین شرکت تولید محتوا

وبانو با سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید محتوا، به یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در این زمینه تبدیل شده است. در وبانو تولید محتوا متنی، ویدئویی و تصویری انجام می شود. با این وجود اگر برای سایت و یا صفحه خود در شبکه های اجتماعی ارزش قائل هستید از تولید محتوای حرفه ای غافل نشوید. وبانو با بیش از 40 نفر نیروی کار در زمینه تولید انواع محتوا در کنار شماست تا بتوانید به کسب و کار و برند خود رونق ببخشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *