بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی


یکی از راه هایی که فریلنسرها می توانند از آن پروژه دریافت کنند، سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی است. فریلنسر، در این سایت ها ثبت نام و مهارت ها و توانایی های خود را مشخص می کند تا بتواند پروژه های مرتبط را مشاهده و انتخاب کند.

امروزه بسیاری از افراد به سمت کارهای فریلنسری و یا همان دورکاری روی آورده اند. فریلنسر در انتخاب پروژه، کارفرما، حجم کار و تایم کاری آزاد است. وبانو در این مقاله قصد دارد به معرفی سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی بپردازد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

سایت فریلنسری پونیشا

پونیشا یکی از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی می باشد که افراد زیادی از طریق آن کسب درآمد می کنند. روند فعالیت در این سایت به این صورت است که فریلنسر برای خود یک پروفایل اختصاصی ایجاد می کند و توانایی ها و مهارت های خود را در این پروفایل مشخص می نماید. از طرفی کارفرماها نیز برای خود یک پروفایل اختصاصی ایجاد می کنند و پروژه خود را در پروفایلشان درج می کنند. فریلنسرها می توانند برای هر یک از پروژه ها پیشنهاد همکاری ارسال کنند. کارفرما نیز می تواند پیشنهادات را بررسی کند و از میان آنها بهترین فریلنسر را انتخاب کند.

سایت فریلنسری پارس کدرز

پارس کدرز یکی دیگر از انواع سایت های فریلنسری ایرانی می باشد که فریلنسرها می توانند از طریق آن انواع خدمات ترجمه، تولید محتوا، طراحی سایت، برنامه نویسی و… را مشاهده و در صورتی که تمایل داشته باشند پیشنهاد همکاری ارسال کنند. کارفرما با بررسی پیشنهادات ارسالی، بهترین فریلنسر را برای پروژه خود انتخاب می کند.

سایت فریلنسری کارلنسر

کارلنسر یکی از انواع سایت های فریلنسری ایرانی می باشد که افراد کمتری با آن آشنایی دارند و در نتیجه شانس انتخاب یک فریلنسر در این سایت بیشتر از سایر سایت های فریلنسری می باشد. نحوه فعالیت این سایت نیز همانند سایت رقبا می باشد. به این صورت که کارفرما پروژه ای را ایجاد می کند و فریلنسرها نیز می توانند پیشنهادات همکاری خود را ارسال کنند تا کارفرما بر اساس میزان توانایی، سابقه کار و نمونه کارها، فریلنسر را انتخاب کند. فریلنسرها در کارلنسر بر اساس سطح کاربریشان بین 10 تا 20 درصد کمسیون پرداخت می کنند. در واقع هر چه سطح کاربری فریلنسر حرفه ای تر باشد کمسیون کمتری شامل حال آن می شود.

سایت فریلنسری انجام میدم

انجام میدم یکی دیگر از انواع سایت های فریلنسری می باشد که فریلنسرها می توانند در آن توانمندی ها، استعدادها و مهارت های خود را در قالب گزینه ای به نام “کاره” ثبت کنند. همچنین فریلنسر می تواند بر اساس اصول خاصی، برای پروژه قیمت تعیین کند. تمامی پیشنهادات همکاری برای کارفرما ارسال می شود و کارفرما می تواند از میان آنها بهترین فریلنسر را برای پروژه خود انتخاب کند.

سایت فریلنسری انجام میدم

سایت فریلنسری انجام میدم

سایت فریلنسری کاریشه

در کاریشه انواع فعالیت ها و خدمات تایپ و ترجمه، ساختمان، تعمیرات، گرافیک، موسیقی، برنامه نویسی و… را فریلنسر می تواند مشاهده و انتخاب کند. در این سایت نیز همانند سایت رقبا، فریلنسر می تواند بر اساس مهارت ها و توانایی های خود برای پروژه ها پیشنهاد همکاری ارسال کند.

سایت فریلنسری تایپ ایران

تایپ ایران یک وبسایت فریلنسری تخصصی در زمینه خدمات تایپ می باشد. کارمزدی که تایپ ایران از فریلنسر دریافت می کند بر اساس نوع اکانت آن بین 8 تا 15 درصد است.

سایت فریلنسری پارس فریلنسر

در این سایت، فریلنسرها می توانند انواع خدمات تولید محتوا و ترجمه، عکاسی، طراحی گرافیک، ویدئو و انیمیشن، فروش و بازاریابی را مشاهده و در صورت تمایل پیشنهاد همکاری ارسال کنند.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

از بهترین سایت های فریلنسری خارجی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

سایت فریلنسری Fiverr

فایور یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای خدماتی همچون تولید محتوا و طراحی سایت است. در این وبسایت افراد به سه دسته صاحبان کسب و کار، خریدار و فروشنده تقسیم می شوند. فروشنده ها به صورت رایگان در سایت ثبت نام می کنند و خدمات خود را فهرست و قیمت گذاری می کنند. خریدارها نیز می توانند خدمات مورد نیاز خود را جستجو و خریداری کنند.

سایت فریلنسری Fiverr

سایت فریلنسری Fiverr

سایت فریلنسری Upwork

Upwork یکی دیگر از انواع سایت های فریلنسری برای اتصال کارفرما و فریلنسر به یکدیگر می باشد. در این پلتفرم می توان انواع مشاغل و خدمات همچون حسابداری، توسعه نرم افزار، طراحی سایت و… را مشاهده کرد. در Upwork کارفرما می تواند فریلنسرهایی را برای پروژه خود استخدام کند و یا از خدمات از پیش تعیین شده استفاده نماید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فریلنسرها باید همانند سایت های رقبا در این سایت ثبت نام کنند و یک پروفایل اختصاصی برای خود ایجاد کنند. کارفرما بر اساس اطلاعات پروژه به استخدام کارفرما می پردازد. در این سایت به هر میزان که فعالیت بیشتری داشته باشید، کمسیون کمتری پرداخت خواهید کرد.

سایت فریلنسری FlexJobs

FlexJobs یکی دیگر از انواع سایت های فریلنسری خارجی در زمینه روزنامه نگاری، آموزش، یادگیری و نویسندگی می باشد. این سایت بر خلاف سایت های رقبا هیچ گونه تبلیغی را به کاربر نشان نمی دهد و کارفرماهای سودجو را نیز مسدود می کند. بعد از ثبت نام در این سایت، فریلنسر باید اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کند.

سایت فریلنسری DesignHill

در سایت DesignHill افرادی همچون طراحان و هنرمندان فعالیت می کنند. در این وبسایت طیف گسترده ای از مشاغلی همچون طراحی لوگو، بروشور، کاتالوگ و… وجود دارد. فریلنسر با ثبت نام در دیزاین هیل می تواند به این مشاغل دسترسی داشته باشد و پیشنهاد همکاری برای کارفرما ارسال کند.

سایت فریلنسری DesignHill

سایت فریلنسری DesignHill

سایت فریلنسری Guru

یکی دیگر از انواع سایت های فریلنسری خارجی، سایت گورو می باشد که طراحان گرافیک، برنامه نویسان و مدیران پروژه در آن فعالیت می کنند. نحوه فعالیت در این سایت به این صورت است که فریلنسر در آن ثبت نام می کند و فرصت های شغلی متناسب با سطح مهارت هایش را می تواند مشاهده و انتخاب کند. ناگفته نماند که عضویت و ثبت نام در این وبسایت رایگان است.

سایت فریلنسری People Per Hour

People Per Hour همانطور که از نامش مشخص است، فریلنسرها را به صورت ساعتی و یا پروژه ای ثبت نام می کند. میلیون ها فریلنسر در زمینه های بازاریابی، روزنامه نگاری و روابط عمومی در این سایت فعالیت می کنند. در این سایت نیز همانند سایت رقبا، فریلنسر باید یک پروفایل اختصاصی برای خود ایجاد کند تا بتواند به پروژه هایی که توسط کارفرما در سایت درج شده است دسترسی داشته باشد.

سایت فریلنسری Behance

روند فعالیت سایت فریلنسری Behance با سایر سایت های فریلنسری کمی متفاوت می باشد. در واقع پلتفرمی برای استعدادهای خلاق می باشد. در واقع اگر شما در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می کنید، می توانید آثار خود را در این سایت به اشتراک بگذارید. از آنجایی که Behance یک وبسایت شبکه سازی شده است، به هر میزان که پروفایل های بیشتری در آن ایجاد کنید، پست های بیشتری را مشاهده خواهید کرد و همچنین شانس کشف فرصت های فریلنسری شما افزایش می یابد.

سایت فریلنسری Craigslist

Craigslist یکی از انواع سایت های فریلنسری می باشد که در آن امکان خرید و فروش لوازم مختلف نیز وجود دارد. در این سایت می توانید فرصت های شغلی بومی را مشاهده کنید و برای این فرصت های شغلی به صورت دورکاری استخدام شوید.

سایت فریلنسری 99designs

سایت 99designs برای طراحان راه اندازی شده است. کارفرما در این سایت می تواند بهترین طراحان را برای انجام پروژه انتخاب کند. نحوه فعالیت در این وبسایت نیز به این صورت است که باید در ابتدا یک پروفایل اختصاصی برای خود ایجاد و سابقه کاری خود را مشخص کنید. هرچه سابقه بیشتر و کیفیت کار شما بهتر باشد شانس انتخاب شما توسط کارفرما افزایش خواهد یافت.

سایت فریلنسری 99designs

سایت فریلنسری 99designs

سایت فریلنسری SimplyHired

سایت SimplyHired امکان نمایش فرصت های شغلی را به شرکت های مختلف می دهد. در واقع تمامی مشاغل در این سایت دسته بندی شده اند و پروژه های مرتبط نیز به آسانی قابل دسترسی می باشند. به همین منظور فریلنسرها می توانند حرفه و شغل مدنظر را در این سایت جستجو و برای انجام پروژه های آن استخدام شوند.

سایت فریلنسری ServiceScape

این سایت بیشتر در زمینه خدمات ترجمه و تولید محتوا فعالیت می کند. نحوه عملکرد این سایت با سایت های رقبا کمی متفاوت می باشد. به این صورت که در این سایت فریلنسرها باید منتظر دریافت پیشنهاد از طرف کارفرما باشند. فریلنسر و کارفرما می توانند از طریق ارسال پیام و یا تلفن با یکدیگر در ارتباط باشند.

سخن نهایی

با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد به سمت کارهای فریلنسری و دورکاری روی آورده اند لازم دانستیم بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. مشاغلی همچون توسعه و طراحی سایت، طراحی گرافیک، تولید محتوا، تایپ، ترجمه، تصویر سازی و… از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری می باشند که علاقه مندان در این زمینه ها می توانند پروژه های مرتبط را از سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی دریافت کنند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *