سیستم های سفارش گیری آنلاین

سیستم های سفارش گیری آنلاین


امروزه با گسترش دنیای تکنولوژی بسیاری از افراد به سمت فضای اینترنت و فضای آنلاین روی آورده اند و کمتر کسی به دنبال استفاده از خدمات و یا خرید محصول به صورت سنتی می رود. سیستم های سفارش گیری آنلاین برای انواع کسب و کارها طراحی می شوند و می توانند خدمات و یا محصولات کسب و کارها را در معرض دید مخاطب قرار دهند تا به آسانی بتواند از آنها استفاده کند.

فرقی نمی کند که شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید یا کسب و کاری که در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارد. شما به کمک تیم طراحی سیستم سفارش گیری آنلاین می توانید سیستم اختصاصی برای کسب و کار خود داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

سیستم های سفارش گیری آنلاین

سیستم های سفارش گیری آنلاین

ویژگی های سیستم های سفارش گیری آنلاین

اکثر سیستم های سفارش گیری آنلاین دارای ویژگی های زیر می باشند.

امکان ثبت سفارش

در سیستم های سفارش گیری آنلاین مخاطب و یا مشتری به راحتی می تواند خدمت و یا محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کند. ثبت سفارش در این سیستم ها به راحتی و در عرض چند دقیقه امکان پذیر است. به عنوان مثال اگر شما یک مجموعه غذایی داشته باشید می توانید با راه اندازی یک سیستم سفارش گیری آنلاین و قرار دادن منو خود در این سیستم، مخاطب را به سمت خرید آنلاین ترغیب نمایید. در چنین مواقعی مخاطب و یا مشتری شما در هر زمان و هر مکان می تواند محصول مورد نیاز خود از طریق اپلیکیشن سفارش دهد.

امکان درج مشخصات محصولات و خدمات

در سیستم های سفارش گیری آنلاین می توانید مشخصات محصولات و یا خدمات را به صورت کامل درج کنید تا مخاطب با خواندن آنها انتخاب بهتری داشته باشد. علاوه بر متن، در این سیستم ها امکان درج تصویر نیز وجود دارد و می توانید بخشی از مشخصات محصول و یا خدمات خود را در قالب عکس و تصویر در این سیستم درج کنید.

اتصال به درگاه پرداخت امن اینترنتی

این سیستم ها به راحتی به درگاه پرداخت امن اینترنتی متصل می شوند. با این وجود دیگر نگران پرداختی ها از سمت مشتری نباشید. زیرا این سیستم ها محیطی امن را برای پرداخت فراهم می کنند.

مدیریت سفارشات

در پنل کاربری می توانید سفارشات ثبت شده و همچنین وضعیت هر سفارش را بررسی کنید تا خدمات بهتری را بتوانید به مشتری و یا مخاطب خود ارائه دهید.

مدیریت سفارشات

مدیریت سفارشات

مدیریت مشتریان

از آنجایی که مشتری برای اینکه بتواند از خدمات و محصولات شما استفاده کند باید مشخصات خود را در این سیستم درج کند، این سیستم محیطی برای مدیریت مشتریان نیز می باشد.

مزایای استفاده از سیستم های سفارش گیری آنلاین

  • کمک به برندینگ شما
  • جذب بیشتر مشتری
  • کاهش هزینه های تبلیغاتی
  • امکان ارائه خدمات به مشتری در هر زمان و هر مکان
  • امکان ایجاد درگاه پرداخت امن اینترنتی
  • امکان نصب این سیستم بر روی گوشی های هوشمند
  • مدیریت محصولات، خدمات و مشتریان
  • جلب اعتماد مشتری

چه کسب و کارهایی به سیستم سفارش گیری آنلاین نیاز دارند؟

تقریبا می توان گفت همه کسب و کارها به سیستم های سفارش گیری آنلاین نیاز دارند. با این وجود از رایج ترین آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • مجموعه های غذایی: کافه ها، رستوران ها و…
  • مجموعه هایی که در زمینه تولید و عرضه پوشاک فعالیت می کنند.
  • سوپرمارکت ها
  • آژانس های مسافرتی و هواپیمایی
  • هتل ها
  • آژانس های املاک
  • کارگاه هایی که در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت می کنند.
  • فروشگاه های اینترنتی

هزینه راه اندازی سیستم های سفارش گیری آنلاین

اکنون که با سیستم های سفارش گیری آنلاین آشنا شدید ممکن است با خود فکر کنید که داشتن این سیستم برای کسب و کار شما لازم و ضروری است. همچنین آنچه که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، هزینه این سیستم می باشد. هزینه راه اندازی سیستم های سفارش گیری آنلاین به عوامل مختلفی همچون نوع فعالیت شما، خدمات و محصولات شما و هر آنچه که لازم است در این سیستم تعبیه گردد بستگی دارد. به همین منظور نمی توان یک قیمت پایه و ثابت برای آن بیان کرد. جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه هزینه سیستم های سفارش گیری آنلاین با کارشناسان وبانو در تماس باشید.

هزینه راه اندازی سیستم های سفارش گیری آنلاین

هزینه راه اندازی سیستم های سفارش گیری آنلاین

سخن نهایی

وبانو در این مقاله به بررسی سیستم های سفارش گیری آنلاین پرداخته است تا شما عزیزان بتوانید با این سیستم ها آشنا شوید و در صورت نیاز یک سیستم سفارش گیری آنلاین برای کسب و کار خود داشته باشید. وبانو با بیش از 12 سال سابقه می تواند در طراحی و راه اندازی سیستم های سفارش گیری آنلاین به شما کمک کند. جهت ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *